مشخصات بهترین کاپشن مناسب فصل سرد

مشخصات بهترین کاپشن مناسب فصل سرد

مقدمه

در فصول سرد همه ما به دنبال این هستیم لباسی بپوشیم که علاوه بر گرم نگه داشتن ما، ظاهری زیبا به ما بدهد. بهترین گزینه در فصول سرد پوشیدن کاپشن می باشد. کاپشن تنوع زیادی از لحاظ سایز، اندازه، جنس و رنگ دارد. داشتن کاپشن برای هر فرد یک امر ضروری می باشد که زیبایی چشمگیری به استایل شما می دهد. در ادامه می خواهیم شما را با انواع کاپشن آشنا کنیم.

کاپشن مناسب فصل زمستان باید چه ویژگی هایی داشته باشد

از کاپشن ها می توان به تنهایی و یا به روی لباس های دیگر استفاده نمود. بسته به نوع مواد به کار رفته در کاپشن میزان گرمای آن نیز متفاوت می باشد. از انواع موادی که می تواند برای تولید کاپشن مورد استفاده قرار گیرد پشم و پنبه می باشد که گرمای زیادی به بدن منتقل می نماید. معمولا کاپشن ها در مدل های متعددی تولید می شوند که بسته به نیاز و سلیقه تان می توانید یکی از انواع آن را انتخاب نمایید. اندازه کاپشن ها نیز متفاوت می باشد که می تواند تا خط کمر و یا بلند تر از آن نیز باشد.

جنس پارچه کاپشن

مشخصات بهترین کاپشن مناسب فصل سرد

در همه انواع کاپشن ها از پارچه های ضخیم استفاده می شود که در لایه رویی به کار می رود و برای آستر آن از پشم ششیه و یا پشم استفاده می شود. در انواع کاپشن ها حتی بارانی ها و شمعی ها از پوشش پشم استفاده می شود اما این مورد در مورد مدل های چرمی استثنا می باشد.

در تولید کاپشن از انواع متریال مانند پشم، نخ، نایلون، مخمل، پلی استر، فوتر و یا چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. در صورتی که شما در شرایطی می باشید که نیاز به کاپشنی با گرمای زیاد دارید می توانید از کاپشن هایی با پشم شیشه و یا پشمی استفاده نمایید.

عایق پارچه های کاپشن

در هنگامی که می خواهید کاپشنی را خریداری کنید به شرایط جوی و آب و هوایی محل زندگی خود دقت کنید. در زمان بارش برف و یا باران برای جلوگیری از خیس شدن در این هوا، بهتر است کاپشن هایی با پارچه ضد آب انتخاب کنید. از جمله مواردی که برای همه افراد مهم است این می باشد که عایق خوبی در برابر باد و سرما باشد.

کاپشن هایی با جنس ضد آب مانند جنس های شمعی شما را در زمان برف و باران بی نیاز از چتر می کند و در زمان هایی که بارش به صورت ناگهانی اتفاق می افتد و شما چتر در دست ندارید، این نوع از کاپشن بهترین انتخاب برای شما می باشد.

منسوجات مبین با عرضه بهترین و با کیفیت ترین پارچه تترون شما را در داشتن استایل جذاب همراهی می نماید.

اندازه و قد کاپشن

انتخاب درست اندازه کاپشن متناسب با سایز خودتان از نکات مهمی است که می تواند استایل شما را جذاب تر و زیبا تر نماید. چرا که استفاده از کاپشن هایی که سایز بسیار بزرگتری از شما دارند، می تواند استایل شما را آشفته به نظر برساند و از زیبایی پوشش شما می کاهد. همچنین نمی تواند گرمای زیادی را هم به بدن شما انتقال دهد.

برای انتخاب کاپشن با یک سایز مناسب  =توصیه می شود به اندازه های زیر توجه کنید:

  • دور کمر
  • طول سر شانه
  • بلندای آستین
  • قد نیم تنه

اگر شما در مناطقی زندگی می کنید که از نظر آب و هوایی، دارای هوای سرد سیری می باشد بهتر است کاپشنی با قد بلند انتخاب کنید که شما را در برابر باد و سرما مصون نگه دارد.

مشخصات کاپشن کلاه دار برای استفاده در فصول سرد سال

مشخصات بهترین کاپشن مناسب فصل سرد

در هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد که کاپشنی که انتخاب می کنید دارای کلاه باشد که در زمان هایی به صورت ناگهانی بارش برف و باران شروع می شود، بتوانید از کلاه آن استفاده نمایید. در مواقعی که چتری در دسترس ندارید این نوع کاپشن بهترین انتخاب برای شما می باشد. همچنین نکته مهم دیگر این است که کاپشن انتخابی شما کلاه قابل جدا شدن داشته باشد تا بتوانید در زمان هایی که شرایط جوی از نظر بارش مساعد می باشد به یک کاپشن بدون کلاه برایتان تبدیل شود.

منسوجات مبین بهترین ترین انواع پارچه از جمله پارچه تترون را بدون واسطه برای شما مشتریان عزیز با مناسب ترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

شناخت انواع مدل بهترین کاپشن مناسب فصل

کاپشن ها دارای مدل های متنوعی می باشند که قبل از خرید بهتر است با انواع آن آشنا شوید و متناسب با نیازتان یکی از انواع کاپشن ها را خریداری نمایید. از انواع مدل های کاپشن ها می توان به :

کاپشن ضد آب

همانطور که در قسمت های پیشین صحبت کردیم این نوع کاپشن عایق خوبی برای شما در برابر بارش برف و باران می باشد و از خیس شدن شما جلوگیر می کند همچنین شما را بسیار گرم نگه می دارد.

کاپشن بدون آستین و سبک

استفاده از این نوع کاپشن ها به دلیل ضخامت کم در مناطقی که سرمای زیادی ندارد بهتر است و استفاده از این نوع در مکان هایی با سرمای زیاد توصیه نمی شود. این کاپشن به دلیل ظاهر زیبایی که دارد می تواند استایلی زیبا و خیره کننده ای برای شما ایجاد کند.

کاپشن سنگین و ضخیم 

به دلیل ضخامت زیاد از این کاپشن در مکان هایی که سرد سیری می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. این کاپشن ها به نوعی به دلیل ضخامتشان می توانند شما را از خیس شدن در زمان های بارش برف و باران حفظ نماید و گرمای زیادی به بدن منتقل می کند.

کاپشن با عایق پشمی

از دیگر انواع کاپشن ها این نوع می باشد که همانند کاپشن های بدون آستین محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. این نوع بر عکس کاپشن بدون آستین به دلیل به کار رفتم پوشش پم در آستر و قسمت زیرین دارای گرما و وزن زیاد می باشند. همین مورد باعث شده در زمان هایی که سرما شدید می باشد از این نوع کاپشن استقبال بیشتری شود.

کلام پایانی

همه ما در فصل پاییز و زمستان که سرما زیاد می شود به دنبال لباسی هستیم که عایق خوبی برای گرما باشد و از انتقال سرما به بدن ما جلوگیری کند. در عین حال استایل جذاب و خیره کننده ای به ما بدهد. در انتخاب کاپشن بهتر است نوعی را انتخاب کنیم که کیفیت بالا و مرغوبی داشته باشد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که علاوه بر کیفیت، باید به میزان سرد بود محل زندگی هم توجه نمود و متناسب با نیازمان بهترین نوع از کاپشن را انتخاب کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.