معرفی بهترین نوع پارچه برای دوخت مانتوهای اداری

پارچه برای دوخت مانتوهای اداری

مقدمه

امروزه همه ی ما می دانیم که هر مکان لباس مخصوص به خود را داشته و برای رفتن به آنجا می بایست به این موضوع در پوشش خود توجه نماییم. به عنوان مثال فضاهای کاری و اداری نیاز به پوشش های رسمی و درخور آن محیط دارند. اگر شما نیز از جمله بانوانی هستید که در این نوع از فضاها مشغول بکار هستید و یا از تولیدکنندگان پوشاک اداری برای بانوان می باشید، ما در این مقاله از منسوجات مبین قصد داریم شما را با بهترین پارچه برای دوخت مانتوهای اداری آشنا نماییم تا بتوانید از میان انبوهی از جنس های پارچه مازراتی ، پارچه تترون ، پارچه میکرو و… موجود در بازار بهترین پارچه را جهت دوخت مانتو انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

ویژگی های پارچه مانتو اداری

پیش از آن که بخواهیم انواع پارچه مانتو اداری را بررسی نماییم باید به این موضوع توجه کنیم که ما از یک پارچه مانتو اداری چه ویژگی هایی را انتظار داریم. در واقع پارچه مانتو اداری می بایست ایستایی خوبی بر روی بدن داشته باشند و در عین حال به دلیل این که مدت زمان زیادی از این مانتو ها استفاده می شود، می بایست از راحتی مناسبی نیز برخوردار باشند. به دلیل استفاده مداوم از مانتوهای اداری لازم است که این نوع پارچه ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا در اثر شست و شوی مکرر تغییر رنگ، پرزدهی و … نداشته باشند و همانند روز اول زیبایی خود را حفظ نمایند.

ویژگی های پارچه مانتو اداری

انواع پارچه برای دوخت مانتوهای اداری

با توجه به موارد گفته شده در ادامه انواع پارچه هایی را که از ویژگی های بالا برخوردار هستند و می توان برای مانتو اداری استفاده نمود، معرفی می کنیم. در میان طیف وسیعی از پارچه های موجود در بازار تعداد پارچه های مناسب برای مانتو اداری نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است که در این میان می توان پارچه های فیونا، فاستونی، کرپ، بزیاق ترک، کتان، ترگال و… را از پارچه های درجه اول و مناسب برای دوخت مانتو اداری دانست، این در حالی است که برخی پارچه ها مانند پارچه تترون برای دوخت مانتو اداری توصیه نمی شوند.

پارچه مانتو اداری فیونا

فیونا پارچه ای است که نسبت به قیمت در نظر گرفته شده برای آن، اقتصادی بنظر رسیده و متناسب با قیمت کیفیت مناسبی نیز دارد. این نوع پارچه از لطافت مناسبی برخوردار است که می توان از آن به عنوان پارچه مانتو اداری استفاده کرد، با این وجود به دلیل این که مانتو اداری از جمله لباس هایی است که مدت زمان زیادی از آن استفاده شده و تعویض نمی گردد، بهتر است با صرف هزینه بیشتر از پارچه هایی با کیفیت بالاتر که در ادامه معرفی می گردد، استفاده نمود.

پارچه مانتو اداری فیونا

پارچه مانتو اداری فاستونی

فاستونی پارچه ای است که شاید اولین بار نام آن را هنگام خرید لباس های مردانه شنیده باشید. بسیاری از افراد فاستونی را تنها مناسب لباس های مردانه می دانند و اینگونه تصور می کنند که نمی توان از آن به دلیل ماهیت سخت و محکم برای بانوان استفاده نمود. اما باید به شما بگوییم پارچه ای که امروزه با نام فاستونی برای مانتو اداری بانوان استفاده می شود، کاملا متفاوت از پارچه فاستونی مردانه می باشد. در واقع فاستونی تولید شده برای بانوان دیگر آن سختی و محکمی فاستونی مردانه را نداشته و با جنس لطیف و ایستایی، بهترین گزینه جهت دوخت مانتو اداری می باشد.

پارچه مانتو اداری فاستونی

پارچه مانتو اداری کرپ

اگر به دنبال آن هستید که یک مانتو اداری با تن پوش فوق العاده داشته باشید، ما به شما استفاده از پارچه کرپ را پیشنهاد می دهیم. پارچه کرپ از آن دست پارچه هایی است که علاوه بر استحکام مناسب، به عنوان یک پارچه لخت از آن یاد می شود، همین ویژگی ها باعث می شود که به صورت کاملا زیبا بر روی اندام شما خودنمایی کند. با وجود زیبایی های منحصر بفردی که این پارچه با خود به همراه دارد، جنس سنگین و جذب بالای گرما توسط پارچه باعث شده است که مانتوهای کرپ برای فصول گرم سال مناسب نباشند.

پارچه مانتو اداری بزیاق ترک

این پارچه را می توان به عنوان خواهر خوانده پارچه کرپ به شمار آورد، چرا که همچون پارچه کرپ بسیار زیبا بر روی تن می نشیند و اندام شما را فوق العاده جلوه می دهد. با این وجود پارچه بزیاق ترک جنس لطیف تری دارد و اگر شما نیز از افرادی هستید که همواره از خراب شدن مانتوهای خود گلایه دارید، انتخاب مانتویی با این نوع پارچه می تواند معادلات را برای شما تغییر دهد.

پارچه بزیاق ترک

نکات قابل توجه در هنگام خرید پارچه مانتو اداری

ما در قسمت های قبلی شما را با ویژگی های یک پارچه مناسب مانتو اداری و همچنین انواع پارچه های مناسب موجود در بازار آشنا نمودیم. شما عزیزان لازم است در هنگام خرید پارچه علاوه بر موارد گفته شده در بالا به چند نکته کلیدی دیگر نیز توجه نمایید. اولین نکته توجه به رنگ انتخابی پارچه است. همان طور که گفتیم فضاهای اداری بسیار رسمی می باشند و در نتیجه استفاده از رنگ های بسیار روشن و شاد مناسب این مکان ها نمی باشد و شما می توانید از طیف های متنوع رنگ های مشکی، طوسی، قهوه ای و … جهت داشتن ظاهری آراسته و رسمی استفاده نمایید. استفاده از کیف و کفش های ست با رنگ مانتو نیز می تواند شما را به بانویی منحصر بفرد تبدیل نماید. نکته دیگر آن است که در انتخاب جنس پارچه برای دوخت مانتوهای اداری دقت کافی را به خرج دهید و پارچه خود را متناسب با فصلی که در آن قرار دارید، خریداری نمایید تا بتوانید با احساسی خوب از مانتو استفاده نمایید. در پایان لازم است توجه کنید که مدل دوخت خود را متناسب با فضای کاری و به صورت کاملا رسمی انتخاب نمایید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم شما را نسبت به پارچه مناسب برای دوخت مانتوهای اداری که در بازار موجود است، آشنا نماییم. بر این اساس آموختیم پارچه ای را برای مانتو انتخاب نماییم که علاوه بر حس راحتی ایستایی مناسبی بر روی بدن داشته باشد. که در این میان پارچه های فیونا، فاستونی، کرپ و … از پارچه های مناسبی هستند که شما عزیزان می توانید متناسب با بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در این راستا شما عزیزان می توانید تمامی پارچه های معرفی شده در این مقاله را در کنار انواع پارچه میکرو یونیک رنگی، تترون و… از منسوجات مبین با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.